Wywiad + dziękuję!

Hejka, od wczoraj zauważyłam istną eksplozję nowych obserwujących i nawet znam przyczynę: wywiad ze mną pojawił się na Onecie. Planowałam was o nim poinformować, kiedy już zostanie opublikowany, ale najpierw od nowych obserwujących dowiedziałam się, że szukali mnie z Onetu. Także trochę się spóźniłam 😅, ale to nic. 

LINK DO WYWIADU

Z tego miejsca witam tłumy nowych obserwujących i przedstawiam się jeszcze raz. Jestem 21 letnią kobietą w spektrum autyzmu, całkiem niedawno zdiagnozowaną. Oprócz tego choruję na depresję i mam fobię społeczną. Lubię pisać, opowiadać o swoich specjalnych zainteresowaniach, a że jednym z nich jest autyzm, to założyłam tego bloga.

Dzięki, że tu jesteście i czytacie!

Pierwotnym i najważniejszym źródłem jest tutaj blogspot. Zachęcam do dodania mojej strony do swoich zakładek i zaglądania co jakiś czas. Tutaj posty ukazują się najpierw i mają najbardziej czytelny układ graficzny. Facebook nie ma niestety aż takich możliwości. Drugi, który bije teraz rekordy popularności, jest oczywiście fanpage. Posty pojawiają się na nim z opóźnieniem od kilku godzin do kilku dni. Oprócz tego tylko na fanpage udostępniam posty innych samorzeczników, materiały, linki do wywiadów takich jak ten ze mną. To nie dubluje się już na blogu.Na nim publikuję raczej dłuższe artykuły. Zauważyłam też wzrost obserwujących na Instagramie. Na razie jest pusty, choć planowałam w najbliższej perspektywie go zagospodarować: wstawić infografiki z moich starszych postów z fb. Najpierw muszę go jednak rozgryźć, bo opisy do zdjęć mają mniejszy limit znaków niż posty na fb, a ja piszę elaboraty 😅.
Więcej ciekawostek o mnie znajdziecie na blogu w odpowiedniej zakładce O mnie

Bardzo się cieszę z tego wywiadu, możliwości dotarcia z moimi doświadczeniami do większej grupy odbiorców, tzw. mainstreamu. Szczerze mówiąc, tak liczna odpowiedź mnie zdziwiła. Wcześniej obserwowało mnie z 50 osób, komentował ktoś tylko, jeśli udostępniam jego posta, a teraz tyle powiadomień, aż mi niezręcznie. Bo ja tak do was piszę, kameralnie, o spektrum, moich doświadczeniach o rozkminach, a nagle zrobiło się tyle czytelników 😅.

Do następnego!

Komentarze