Powrót

Cześć wszystkim!

Wracam po długiej przerwie, teraz patrzę, że aż prawie dwumiesięcznej. 

Miałam wtedy dość dużo na głowie. Zaliczenia, nauka do egzaminów. Zdałam pierwszy rok, wkrótce zaczynam praktyki w lokalnej bibliotece. Byłam też zajęta archiwizowaniem gry online, której serwery zamknięto 30 czerwca. Chciałam zachować jak najwięcej wspomnień i to pochłonęło najwięcej mojego wolnego czasu w pierwsze tygodnie wakacji. 

Obecnie usiłuję wypracować sobie nową rutynę, co jest trudne, gdy nie muszę już jeździć na uczelnię. Wstaję o 11, mam do załatwienia drobne sprawunki, jak zakupy, zrobienie obiadu, sprzątanie. Nie wyrabiam się i okazuje się, że mam 4 godziny wolnego wieczorem przed porą snu, które poświęcam albo na czytanie książek z biblioteki (nadrabiam, skoro wreszcie jestem w swoim mieście i mam czas wypożyczać) oraz oglądanie anime. 

Nie zapomniałam jednak o blogu i mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się zorganizować swój czas na tyle, aby chociaż raz w tygodniu napisać dla was jakiś tekst i zrobić do niego grafikę. 

Potraktujcie to jako zapowiedź regularnego wstawiania postów (oby).

Trzymajcie się 💖

Komentarze